


Vi streber etter kontinuerlig forbedring, for å bli litt bedre hver dag, uavhengig av rolle og oppgaver. Ved å jobbe målrettet med omtanke i visjon, verdier og kundeløfte skapes en positiv spiral der vi kan overgå forventninger å gi både kunder og kollegaer en bedre opplevelse.
- Visjon
Vi skal bli bransjens beste servicebedrift gjennom omtanke for våre kunder og kollegaer.
Med omtanke og stolthet vil Bilia skape en bærekraftig virksomhet ved å tilby attraktive og innovative helhetsløsninger for den mobile personen. - Kultur og verdier
Engasjement, kompetanse, ekte, respekt.
Vi er engasjert når vi møter hverandre, kunder og leverandører. Vi bruker vår kompetanse til å finne løsninger og forslag med kundens beste i tankene. Ved å være ekte, ærlige og vise respekt for hverandre, skaper vi tillit til oss selv som bedrift og våre ansatte. - Kundeløfte
En bedre opplevelse.
Hos Bilia gjør vi alltid det lille ekstra for kundene våre, uansett om kontakten skjer over telefon, som et verkstedbesøk eller i bilhallen. Ved å skape en positiv opplevelse som overgår forventningene og gir merverdi, kan vi bygge langsiktige kunderelasjoner som skiller oss fra andre aktører i bransjen.
Sammen er vi Bilia
Nøkkelen til framgang er våre medarbeidere. Vi leter hele tiden etter flere engasjerte og omtenksomme personer som deler vår visjon.