Vi skal bli bransjens beste servicebedrift gjennom omtanke for våre kunder og kollegaer.
Vi streber etter kontinuerlig forbedring, for å bli litt bedre hver dag, uavhengig av rolle og oppgaver. Ved å jobbe målrettet med omtanke i visjon, verdier og kundeløfte skapes en positiv spiral der vi kan overgå forventninger å gi både kunder og kollegaer en bedre opplevelse.
Visjon Vi skal bli bransjens beste servicebedrift gjennom omtanke for våre kunder og kollegaer. Med omtanke og stolthet vil Bilia skape en bærekraftig virksomhet ved å tilby attraktive og innovative helhetsløsninger for den mobile personen.
Kultur og verdier Engasjement, kompetanse, ekte, respekt. Vi er engasjert når vi møter hverandre, kunder og leverandører. Vi bruker vår kompetanse til å finne løsninger og forslag med kundens beste i tankene. Ved å være ekte, ærlige og vise respekt for hverandre, skaper vi tillit til oss selv som bedrift og våre ansatte.
Kundeløfte En bedre opplevelse. Hos Bilia gjør vi alltid det lille ekstra for kundene våre, uansett om kontakten skjer over telefon, som et verkstedbesøk eller i bilhallen. Ved å skape en positiv opplevelse som overgår forventningene og gir merverdi, kan vi bygge langsiktige kunderelasjoner som skiller oss fra andre aktører i bransjen.
Sammen er vi Bilia
Nøkkelen til framgang er våre medarbeidere. Vi leter hele tiden etter flere engasjerte og omtenksomme personer som deler vår visjon.