Bilias visjon og verdigrunnlag

Vi streber etter kontinuerlig utvikling, å bli litt bedre for hver dag, uavhengig av rolle og arbeidsoppgaver. Ved å arbeide målrettet med støtte i visjon, verdigrunnlag og kundeløfte, skapes en positiv spiral der vi kan overgå forventningene og gi både kunder og kolleger en bedre opplevelse.

  • Visjon

    Bransjens beste servicebedrift.

    Gjennom omtanke for kunder, kolleger og verden vi lever i. Bilia skal med omtanke og stolthet skape en bærekraftig forretning ved å tilby attraktive og innovative helhetlige løsninger.

  • Kultur og verdigrunnlag

    Engasjement, Kompetanse, Ekte, Respekt.

    Bilias kultur og verdigrunnlag styrer holdninger og interaksjoner. Hos Bilia er vi engasjert i møtet med kunder, hverandre og leverandører. Vi viser kompetanse ved å utnytte vår ekspertise og finne løsninger og forslag til kundens beste. Å være ekte og vise respekt for hverandre skaper tillit til Bilia og våre ansatte.
     
     
     
     

  • Kundeløfte

    En bedre opplevelse.

    Gjennom målstyring, oppfølging og kvalitetsprosesser jobber vi målrettet med å bli litt bedre hver dag. Målet er å skape en opplevelse som overgår kundens forventninger og gir en merverdi som skiller Bilia fra konkurrentene.