Bilia personale

Bilia som arbeidsgiver

Det er viktig for oss i Bilia at alle nye medarbeidere føler seg velkommen og godt ivaretatt når de begynner hos oss. For at man raskest mulig skal bli kjent med sitt nye team, komme inn i sin nye rolle og lære mer om bedriftskulturen, blir det lagt en god plan for introduksjon i bedriften.

Som medarbeider vil du få tilgang til en rekke fordeler, som f.eks. personalrabatt på våre attraktive produkter og tjenester, gunstige personalforsikringer og pensjonsordning m.m.

For å sikre at vi har tilfredse og engasjerte medarbeidere med vilje og evne til å bidra til at Bilia skal oppnå suksess, gjennomfører vi årlige målinger av både engasjement og motivasjon. Vi er stolte av at våre medarbeidere gir svært gode tilbakemeldinger på disse målingene. Og der jobber vi systematisk og godt for å holde oss. At trivselen er god, gjenspeiles også gjennom vårt lave sykefravær.

Kompetanseutvikling i Bilia

Bilias store konkurransefortrinn er våre kompetente og engasjerte medarbeidere.

Et godt eksempel på dette engasjementet er viljen våre medarbeidere har til å dele verdifull kompetanse og erfaringer, slik at vi sammen skal kunne nå våre fastsatte mål.

Vi oppmuntrer alle til å utvikle seg gjennom både intern rekruttering og faglig påfyll. Gjennom Bilia Academy tilbyr vi alle våre ledere meget gode lederutviklingsprogrammer – med en praktisk tilnærming for å kunne utøve sitt lederskap på en måte som hver enkelt medarbeider trenger.

Vi samarbeider også tett med våre merke-leverandører om faglig utvikling av selgere, salgssjefer og servicemarkedsmedarbeidere.

Visjonsplattform

Vår visjon er å bli bransjens beste servicebedrift. Med denne visjonen, ønsker vi å bli en enda bedre arbeidsgiver og dermed bli oppfattet som bransjens mest attraktive merkevare, både av våre medarbeidere og som følge av dette, våre kunder. Vi skal være proaktive, engasjerte og alltid gjøre det lille ekstra for å overgå våre kunders og kollegers forventninger.

Vår bedriftskultur skal preges av stolthet og omtenksomhet. Vi er overbevist om at en medarbeider som er stolt av selskapet sitt og sin egen prestasjon, er en motivert og ansvarlig medarbeider. Og som kjent, finnes det ingenting som bygger merkevaren og kundelojaliteten så effektivt som den opplevelsen du etterlater deg i møtet med kunder, kolleger og omverdenen. Kort sagt: Våre medarbeidere er våre viktigste ambassadører.

Derfor må vi være proaktive og alltid gjøre det lille ekstra for å overgå våre kunders og kollegers forventninger. For å skille oss positivt ut i bransjen skal vi alltid være engasjerte, kompetente, ekte og respektfulle. Riktig holdning og kundebehandling bygger sterke merkevarer mer enn noe annet.

BILIA – EN BEDRE OPPLEVELSE